Можливі причини отримання цього повідомлення:
1. Оновлення програми. Якщо інсталяцію програми було зроблено до 2017р., а оновлення пізніше, то ліцензію потрібно оновити. Зв’яжіться з цим питанням з техпідтримкою (та приєднайте скриншот). Процедура оновлення ліцензії є безкоштовною.
2. Після перевстановлення Windows або заміни обладнання було введено стару ліцензію. При зміні коду програми змінюється ліцензія. Зв’яжіться з цим питанням з техпідтримкою (та приєднайте скриншот). Дивись також Відновлення ліцензії
3. Спроба ввести довільну ліцензію. Недійсна ліцензія блокує запуск програми. Щоб повернутися до демо-режиму, потрібно скинути ліцензію, про що дивись нижче.
Для повернення до демо-режиму (за наявності демонстраційного періоду) та скидання ліцензії виконайте таке: натисніть кнопку Ввести ліцензію, нічого не вводьте та натисніть Ок.